Meespelen?

We kunnen ons voorstellen dat het je wat lijkt om mee te komen spelen bij onze gezellige vereniging! Je bent van harte welkom om langs te komen bij een repetitie van één van beide orkesten. Dit kan door op maandag avond binnen te lopen bij ‘t plein in Udenhout.

Vanaf 18.30 – 19.45 uur speelt het opleidingsorkest en vanaf 20.00 uur speelt het harmonie orkest. Bij beide repetities is de deur dicht, maar je mag altijd zachtjes binnen komen en een plaatsje nemen in de zaal.

Maar je kunt ook van te voren even contact opnemen met onze secretaris Judith Oosterwijk via tel. 013-5113400 of via E-mail: info@harmonie-mvc.nl

Weet je al zeker dat je graag deel uit wilt maken van onze vereniging dan kun je ook naar het kopje lid worden en hier het aanmeld formulier invullen en versturen. Wij nemen dan contact met je op.