Nieuwjaarsconcert M.V.C.

Op zondag 14 januari trapte het opleidingsorkest om 12:00 uur af met een mix van filmmuziek (Star Wars en Pirates of the Caribbian) en andere moderne stukken die we allemaal zouden kunnen kennen uit de hitlijsten van de afgelopen jaren (Ladada).

Dirigente Hadewych van Leeuwen werd door de jeugd nog verrast met een paar gele ‘ducksloffen’ waar ze het nummer ‘Rubber Duck Boogie’ mee moest dirigeren. Hadewych liet zich uiteraard niet kennen…

Tijdens het nieuwjaarsconcert werden drie leden nog extra in het zonnetje gezet vanwege hun 25 jarig lidmaatschap. Te weten Henk Koper, Piet van Iersel en Rene Nouwens.

Het harmonieorkest trakteerde na de koffie en een oliebol op ook weer een gevarieerd repertoire. Met o.a. de ‘Kaiser Waltzer’ en, hoe kan het ook anders, de ‘Radetzky mars’.

Na het traditionele nieuwjaarsconcert-slot (de Radetzky mars) had het publiek eigenlijk nog niet zoveel zin om naar huis te gaan…. en ‘Voilà’ dat werd dus nog een extra toetje.