Sponsoren & vrienden

Sponsoren

Voor de vereniging is sponsoring door bedrijven, instellingen of particulieren een belangrijke bron van inkomsten. Deze inkomsten zijn belangrijk voor het behouden van een gezonde financiële basis en dragen bij aan het doelmatig verwezenlijken van de muzikale doelstellingen. Met gerichte acties geeft de sponsorcommissie leiding aan het genereren van voldoende middelen om de financiële situatie van de vereniging gezond te houden. Hierdoor wordt het mogelijk gemaakt om mooie (thema)concerten te organiseren.

Tot de activiteiten van de sponsorcommissie behoren:

• Het werven van goodwillsponsoren (vrienden van MVC)
  • Het werven van subsidies
  • Het werven van donaties van bedrijven
  • Het organiseren van jaarlijkse activiteiten zoals drie koningen blazen, textielactie en carnavalsgarderobe waarmee we proberen inkomsten te genereren.
  • Deelnemen aan Rabo Clubsupport.

Vriend van M.V.C.

Draagt u de harmonie ook een warm hart toe en vindt u het ook belangrijk dat de harmonie blijft bestaan in Udenhout? Dan kunt u ons steunen door ‘vriend’ te worden.

Een ‘vriend van MVC’ zijn, betekent dat u de harmonie jaarlijks steunt met een financiële bijdrage van minimaal €50,00. U krijgt hiervoor van ons:

• Dat wij u op de hoogte houden van al onze concerten.
  • u krijgt 1 vrijkaartje voor het nieuwjaarsconcert.
  • Korting bij concerten die wij verzorgen.

Wilt u de harmonie graag steunen en vriend worden van M.V.C.? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@harmonie-mvc.nl dan nemen wij contact met u op.