Bestuur en organisatie

Op dit moment bestaat het bestuur van Koninklijke harmonie M.V.C. uit een 6 tal leden. Deze leden zijn ook muzikaal actief binnen de vereniging. Ieder bestruuslid heeft zijn eigen taken en stuurt daarbij verschillende commissies aan. Mocht je ergens een vraag over hebben, neem dan gerust contact op. Dat kan tijdens de repetitie -avonden, maar uiteraard ook per e-mail. Iedere 4 weken worden in de bestuursvergadering de inkomende berichten behandeld. Stuur ons een bericht en wij nemen contact met je op. Zie Hieronder de huidige bestuurssamenstelling.

Ine Maass, Mark Lagerweij, Judith Oosterwijk, Onno van de Ven, Sjef Mertens, Heidi de leeuw-Goutziers.

Taakverdeling:

Sjef Mertens: Voorzitter. Tel. 06-21877681. E-mail: pr@harmonie-mvc.nl

Taken: Pr & communicatie

Judith Oosterwijk: Secretaris: Tel. 013-5113400. E-mail: info@harmonie-mvc.nl

Ine Maass: Penningmeester: E-mail: penningmeester@harmonie-mvc.nl

Taken: Sponsor commissie en plaatsen van advertenties in de weekbladen.

Heidi de Leeuw-Goutziers: bestuurslid: E-mail: beheer@harmonie-mvc.nl

Taken: commissie Beheer en logistiek (instrumentenbeheer, logistiek, kleding commissie, commissie digitaliseren van muziekstukken) Commissie Ledenwerving en beheren van de website en instagram.

Mark Lagerweij: bestuurslid

Taken: Opleidingscommissie, Commissie sociale activiteiten, Commissie Ledenwerving en beheren van Facebook.

Onno van de Ven: bestuurslid

Taken: Orkestcommissie